Порядок подання споживачами звернень, скарг, претензій

Компанія намагається вирішити всі спори та розбіжності шляхом переговорів.

У випадку виникнення будь-яких спірних питань, Ви маєте право звернутися до Компанії за адресою: місто Київ, вулиця Кудряшова, будинок 7, у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00, за телефоном +38(067)-500-08-00 або на електронну пошту: info@etc.kiev.ua.

Компанія розглядає скарги у строки та за процедурою відповідно до законодавства України.

У разі недосягнення згоди щодо спірних питань шляхом переговорів Ви маєте право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг чи його територіального підрозділу та/або передати спір на вирішення суду.

Врегулювання спорів Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг чи його територіальним підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого ним порядку ( ПОСТАНОВА НКРЕКП від 05.02.2019 № 156 «Про затвердження Порядку врегулювання спорів, що виникають між суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг» ).

Звернення до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг чи його територіального підрозділу не позбавляє права на вирішення спору в судовому порядку.

Контактна інформація

Відповідальна особа: Людмирський Валерій Маркович

Тел./Факс: +38(067)-500-08-00

Email: info@etc.kiev.ua

Адреса юридична: 03035, м. Київ, вул. Кудряшова, 7

Адреса поштова: 03035, м. Київ, вул. Кудряшова, 7

Режим роботи: Понеділок – П’ятниця з 9:00 до 17:00, вихідні: субота та неділя